+36 30 355 0880

0-24 Tudástár

Hogyan szerezz partnereket és tarold le a piacot.

3 lépés a sikeres partnerkapcsolatok kiépítéséhez

 

 


Egy újfajta Együttműködés megszervezése


Mindenki tudja, hogy az ajánlás működik a legjobban. Kapcsolatokkal lehet a legnagyobb sikereket elérni. A probléma az, hogyan építsünk ki olyan üzleti kapcsolatokat, amik folyamatosan hoznak vevőket a cégednek. Hallgasd meg:
Inkább elolvasom>>



 


Hogyan készíts ajánlatot?


Gyakorlati tanácsok és ötletek, amik alapján te is könnyen összeállíthatod a cége ellenállhatatlan ajánlatát. Hallgasd meg a módszert és lépj a vállalkozás új szintjére.Hallgasd meg:

Inkább elolvasom>>




Ötletre van szükséged?


Ebben a részben gyakorlati példákat találsz. Olyan ajánlatokat, amiket valódi működő cégek használnak. Hallgasd meg és ha tetszik bármelyik, akkor szabd nyugodtan a saját cégedre. Hallgasd meg:

Inkább elolvasom>>


Elküldöm az ajánlatom

 

 

 

Küld el nekünk az ellenállhatatlan ajánlatod..

...és akár 3.000 ügyfelünkhöz is eljuttatjuk.



Ha kérdésed van, mert valami nem egyértelmű vagy segítség kell az ajánlat összeállításában, akkor kérdezz Facebook oldalunkon. Szívesen segítünk, hogy hatékony ajánlatot tudj írni és abban is, hogy minél több vevőd legyen az ügyfeleink közül. Ha kérdésed van kattints.

Kattints ide, ha nem tudod, hogyan írj ellenállhatatlan ajánlatot vagy ötletekre van szükséged.




Küld el az ellenállhatatlan ajánlatod és mi ingyen reklámozzuk:















Segítség:
-> Hogyan írj ütős ajánlatot <- | -> Itt tedd fel a kérdéseid <- | -> Eddigi ajánlatok <-





















Az 1 rész hanganyagának átirata:



Hogyan szerezz partnereket és tarold le a piacot.

Mindenki tudja, hogy az ajánlás működik a legjobban. Kapcsolatokkal lehet a legnagyobb sikereket elérni. A probléma az, hogyan építsünk ki olyan üzleti kapcsolatokat, amik folyamatosan hoznak vevőket a cégednek.

 

Mi a baj a hagyományos partneri együttműködésekkel?

A hagyományos partneri kapcsolat nem működik, mert hiába tudja a másik fél, hogy akkor lesznek vevői, ha ő is ajánlj minket, de a motiváció idővel elszáll.
A cégvezetőknek van elég problémája és gondja. A napi feladatok ellátása a cég bevételének megtartása vagy növelése, a konkurencia térhódítása is napi küzdelmet jelent.

Ráadásul, ha rövid idő alatt nem érkezik elég vevő a partnerektől vagy csak nagyon kevés, akkor felmerül az a jogos kérdés, hogy Én minek ajánljam a többieket.

Idővel mindenkinek elmegy a kedve és meghal a rendszer.

Erre Megoldás lehet az, hogy jutalékot fizetnek egymásnak a partnerek a hozott ügyfelek után, azonban ezek a rendszerek is elhalnak, mert vagy nagyon bonyolult az elszámolási rendszer vagy túl sok a bizonytalan tényező, ami végül kegyetlenül megöli a bizalmat.

Akkor mégis mi lehet a megoldás?

 

Egy újfajta Együttműködés megszervezése

Kell egy olyan rendszer, amiben minden fél végtelenül motivált és az elszámolás olyan egyszerű, hogy ne adjon okot a bizalomvesztésre.

Ez a rendszer alapja. A szilárd mag amire építkezhetünk.

Elsőként keress olyan partnereket, akiknek ugyan az a célközönsége, mint neked. Ezek olyan cégek lesznek, akik olyan cégekkel vagy magánszemélyekkel dolgoznak, akik neked is potenciális vásárlóid lehetnek.

Ha gyerekes szülők a célközönséged, akkor jó lehet számodra, minden olyan cég akik pl gyerekbútorokat gyárt, gyerektáborokat szervez vagy játékokat árul akár webáruházon keresztül.

Ha cégvezetőket keresel, akkor a könyvelők, honlapkészítők vagy akár bélyegző készítők is potenciális partnerek lehetnek számodra.
Az együttműködés megvalósítható, ha a cég személyesen érintkezik az ügyfeleivel, de akkor is, ha soha nem találkoznak csak az Interneten kerülnek kapcsolatba, mint pl egy webáruház esetén.

A partneri kapcsolatnak az az alapja, hogy ne csak bizonytalan érdeklődőket hozzon számodra, hanem első osztályú értékes vevőket. Ehhez pontosan meg kell határoznod a tökéletes célközönséget...

 

Hogyan határozd meg a tökéletes célközönséget?

1. Igényes vevőkből áll, akik szeretik a minőséget
2. Van pénzük, így nem jelent problémát számukra kifizetni egy emelt szintű szolgáltatást. Így az alkudozástól sem kell tartanod ?
3. Legyen határozott elképzelésük. Ne csak bizonytalan érdeklődők legyenek, akiket még meg kell győzni arról, hogy mire is van szükségük.

 

Következő lépés az ajánlat, amit a Te partnered fog felkínálni a saját vevőinek.

Kell készíteni egy egyedi, minden eddiginél ütősebb ajánlatot a potenciális vevőknek.

Olyat, amitől felszökken az érdeklődő vérnyomása és amit azonnal meg akar szerezni. Itt nem csak az a lényeg, hogy adjunk valamit, hanem adjunk valami igazán ütőset, amitől felpattannak az emberek, hogy VÉGRE, erre vártam.

 

Kell egy átlátható elszámolási rendszer.

Olyan, aminél nem lehet vita az elszámolás alapja és elég egyszerű, hogy könnyen adminisztrálható legyen. Egy olyan rendszer, ami nem ad okot a bizalmatlankodásra és hosszú távon is fenntartható marad.

 

Hogyan működhet ez a gyakorlatban?

PL.: Vegyünk 3 céget, akik ilyen partneri viszonyra lépnek veled.
1. Az egyik honlapokat készít
2. A másik futárszolgálatot üzemeltet
3. A harmadiknak könyvelő vállalkozása van.

Ha a holnapkészítő cégtől rendel valaki egy komplett webáruházat, akkor ő ajánlja az ügyfelének a futárszolgálatot és a könyvelő céget, hiszen ezekre akár szüksége is lehet az ügyfélnek.

A cég innentől ajánlani tudja a saját ügyfeleinek azt a másik két céget, akiknek a szolgáltatása érdekes lehet.

Sőt ezt meg lehet csinálni olyan üzletekkel is, amik egymás mellett élnek.

Múltkor bicikliztem a városban és megálltam lángost enni. A lángos nagyon finom volt, de a helyiség olyan kicsi, hogy nem lehetett leülni. A lángosos mellett volt egy fagyizó hatalmas kiülős terasszal, sok székkel és asztallal, de senki sem ült ott.

Persze nem engedték, hogy a lángossal leüljek a fagyizóba, ha nem fogyasztok. Pedig mennyivel jobban menne mind a két boltnak a forgalma, ha egymást ajánlanák.

A lángososnál nem volt üdítő és asztal a fagyisnál igen. A fagyisnál volt fagylalt, de nem lehetett palacsintát enni és vevők sem voltak. Pedig amíg a gyerek fagyizik a szülő lehet megenne egy nosztalgia lángos vagy egy lekváros palacsintát…

És akkor még nem is beszéltem a 3. üzletről, ami egy zöldséges volt. Mennyire jól nézne ki a friss eper egy fagyikehely tetején?

 

 

Na de hogyan lehet rávenni egy cégvezetőt, hogy ajánlja a szolgáltatásodat a saját ügyfeleinek?

Vajon mi motivál egy cégvezetőt? Mi az-az eszköz, amitől kitágul a pupillája felugrik az asztaltól és elkezd dolgozni? Hát a profit!


DE hogyan lehet a cégek közötti elszámolás egyszerűvé tenni?

A megoldás az, hogy a jutalékot nem a cég, hanem a vevő fizeti. Tehát azért ajánlom én a másik cég termékét, mert ezért a vevő fizet nekem.

A marketing ezt hívja upsell avagy sültkrumpli ajánlatnak. Az elnevezés onnan ered, hogy a McDonald’s ban alkalmazták elsőként azt a módszert, hogy a rendelt menüdhöz nagyobb krumplit és nagyobb üdítőt ajánlottak. Ezzel az egyszerű fogással megnövelték a profitot több mint 20% -al.

 

Hogyan tudod ezt a módszert a saját vállalkozásodban hasznosítani?

Egyszerűen csak készítened kell egy ütős ajánlatot, ami nagyon értékes. Hangsúlyozom: NAGYON ÉRTÉKES! Azonban ezzel a cégednek a költsége minimális.

Nem elég, ha csak kedvezményt adsz. Olyan ajánlat kell, amire a tehetősebb vevő nem bír nemet mondani, mert úgy vonzza, mint méhet a méz.
Ezt a remek ajánlatot be kell építeni minden partner cégnek az értékesítési folyamat végére. Ez lesz az upsell ajánlatuk.

Ha a vevő vásárol, akkor fel lehet ajánlani neki a számára értékes és ezért érdekes ajánlatokat, hogy válasszon közülük. Így minden partner cégnek több bevétele és sok elégedett ügyfele lesz.

Sőt, a saját szolgáltatásunkat vagy termékünket is könnyebben tudjuk értékesíteni, ha előre tudatjuk a vevővel, hogy a vásárlás mellé számos remek ajánlatból tud választani.

 

De miért is akarna ezért bárki is tőled vásárolni?

Figyelj, mert erről is szó lesz később.

 

 

Nézzük mi is az amit fel lehet ajánlani:

Felajánlhatsz szakmai tanácsadást. Olyat, ami a vevőnek pénzt vagy időt spórol és elég értékes, hogy igénybe is vegye. Lehet ez egy cég átvilágítás, egy helyszíni felmérés vagy folyamatoptimalizálás.

Felajánlhatsz egy értékes oktató csomagot. Ami állhat hanganyagból, videóból vagy akár írott anyagból is. Az írott anyag lehet elektronikus és kézzel fogható is.

A lényeg az, hogy minél nagyobb értékű szolgáltatást vagy terméket árulsz, annál igényesebbnek kell lennie a felajánlott anyagnak.

Nézzünk pár példát:
- Egy könyvelő pl átnézheti a kiadás és bevételi számlákat és tanácsokat adhat, hol lehetne jobban optimalizálni a cég adóterheit.

- Vagy…ráirányíthatja a cég figyelmét arra, hogy mi az a tevékenysége, ami kerüljön el, ha nem akarja magára vonni az apeh figyelmét.

Ez a vevő nagyon hálás lesz, hiszen nem csak rengeteg pénzt spórolt, de sikeresen elkerült egy felesleges apeh meghurcolást.

A könyvelő ezt a tevékenységet ingyen végzi, mert ha jó abban, amit csinál, akkor szerzett magának egy elégedett ügyfelet, aki biztosan ajánlani fogja őt, vagy ha nem elégedett a mostani könyvelőjével, akkor valószínű vált és így a könyvelő rendszeres bevételre tesz szert.


Egy ilyen átvilágítás költsége egy könyvelő számára elhanyagolható, de a vevő elégedett lesz, mert milliókat spórolt neki, nem is beszélve az apeh által elrabolt időről.

 

SEO szakember.pl egy Ingyenes analitikával feltérképezheti azokat a kiaknázatlan lehetőségeket, amikkel az ügyfél honlapja még több értékes vevőt szerezhetne a keresőkből.

Felderítheti azokat a hibákat, amik miatt nem tud az első helyek egyikére kerülni.

Ajánlhat neki olyan oldalakat, ahova ingyen regisztrálhat és így még feljebb tornázhatja magát a keresők ranglistáján.
Egy ilyen analitika elkészítése szoftverekkel automatizálható. Összeállítható egy sablon, ami olyan értékes és hasznos segítséget tartalmaz, ami miatt a vevő elégedett lesz.

Ha csak azt nézzük, hogy Google reklámra egy magyar cég átlagosan 150.000-200.000 Ft –ot költ havonta, máris látszik, hogy mennyire megéri egy ilyen elemzés. Ráadásul az elemzés hozzásegít minket, hogy fizetett hirdetés nélkül legyünk a Google kereső élén.

A futárszolgálat készíthet egy könyvet olyan címmel, hogy A rossz futárcég 37 ismertetője avagy, hogyan veszítsd el végleg a visszatérő vevőidet.
Ez egy valódi kézzelfogható könyv lenne.

A könyv megírása feltehetően csak egy hétvége, ha a cégvezető szakértő a témában. Jellemzően abból a 20 kérdésből kell kiindulni, amit meg szoktak kérdezni a vevők vásárlás előtt és abból a másik 20 kérdésből, amit meg kellene kérdezni minden új ügyfélnek, de nem teszik meg.

Mindenkinek számtalan története van a konkurencia hibáiról, amit szintén bele lehet foglalni a könyvbe.
A könyv grafikai és tördelési díja nem lehet több, mint 100.000-150.000 ft, utána könyvenként 350 Ft –ba kerül a nyomtatás és a raktározás.
Elsőre drágának tűnhet, de hasonlítsd össze más hirdetési módszerekkel. Visszautalva a Google adwords hirdetésre, ahol jellemzően 150– 200 Ft –ba kerül egy kattintás máris nem olyan rossz ez az arány.

Nem is beszélve arról, hogy egy kattintás még nem vevő, csak egy látogató az oldalon.
Míg aki megvásárolja ezt a könyvet az eléggé motivált ahhoz, hogy utána további szolgáltatást tudjál eladni neki.

 

Így most mind a három cég elkészítette a szuper ajánlatát.

1. A könyvelő cég összeállít egy cégátvizsgáló, adó optimalizáló programcsomagot
2. A SEO szakértő készít egy ingyenes honlap elemzés, amit akár automatizálhat is. Majd javaslatot tesz a fejlődés és a fejlesztés megvalósíthatóságára
3. A futárcég pedig készít egy kézzel fogható könyvet „A rossz futárcég 37 ismertetője avagy, hogyan veszítsd el végleg a visszatérő vevőidet” címmel.

 

Most már csak ajánlani kell ezeket.
Erre két módszer létezik.

 

Az egyik az offline, vagyis amikor van személyes kapcsolat az ügyféllel. Itt egyszerűen csak készíteni kell egy kártyát, amin pontosan le van írva a szolgáltatás és az is, hogy mit tartalmaz. A leírás a lehető legegyszerűbb legyen. A bonyolult dolgok nem működnek.
Amikor a vevő befejezte a vásárlás, akkor a vásárlás jutalmául felkínálunk neki pl 5 nagyszerű megoldást, amit akár most is igénybe vehet.

Ha nincs személyes kontakt, akkor a tranzakció lezárásakor az ügyfél kapjon egy olyan emailt vagy kerüljön egy olyan oldalra, ahol a vásárlás jutalmául felkínálunk neki több nagyszerű ajánlatot. Az ajánlatok közül saját maga tud válogatni és akár többet is igénybe vehet.

Nagyon fontos, hogy a lehetőségek igénybe vétele ajándék legyen! Legyen kiváltság, olyan előny amit azért kap, mert vásárolt tőled. Így a vevő is kondicionálva lesz, hogy nálad vásárolni jó érzés, hiszen mindig kap valami újat valami nem várt extrát.

 

Kritikus pont, hogy minden szolgáltatásnak legyen ára.

1. A cégátvizsgáló, adó optimalizáló programcsomag legyen, mondjuk 56.000 Ft
2. A SEO szakértő által készített állapot felmérés és honlap elemzés legyen 25.000 Ft
3. A futárcég kézzel fogható könyve lehet mondjuk 7.000 Ft


Fontos, hogy ezeknek az áraknak reálisnak kell lennie. Olyan árnak, amit a piacon más szereplő kérne hasonló szolgáltatásért. Az ügyfélnek tehát tényleg ilyen értékű szolgáltatást kell kapnia !

 

Végezetül a kártyára rá kell írni, hogy 90% kedvezményt biztosít.

És ebben van a lényeg. Aki igénybe akarja venni ezt a remek ajánlatot az kap mondjuk 90% kedvezmény.
Tehát, ha valaki rendel egy komplett kereső optimalizálást, akkor azt mondjuk neki, hogy mindenkinek, aki rendelt egy komplett kereső optimalizálást, Választhat 5 csúcs szuper ajánlat közül. Érdekelnek az ajánlatok?

(Itt kerül előtérbe az, hogy lehetőleg olyan szolgáltatások közül tudjon választani, amik valóban érdekelhetik)

Ha érdekli pl a futárszolgálat, mert a webáruházának még nincs kiszállító cége, akkor felajánljuk neki a „A rossz futárcég 37 ismertetője avagy, hogyan veszítsük el végleg a visszatérő vevőidet” című könyvet.

Gondold el, ha épp futárszolgálatot keres a webáruházának, akkor mennyire lesz számára érdekes ez a tudás? Mennyire lehet fontos egy webáruház tulajdonosnak, hogy egy a futárcég hibájából ne veszítse el a visszatérő vevőit?

Ha a könyv pl 7000 Ft ba kerül, akkor azért, mert nálad vásárol kap belőle 90% kedvezményt vagyis a kedvezmény kártya birtokosa most 700 Ft ért veheti meg. A könyvet. Szerinted meg fogja vásárolni?

Ki lenne olyan elvetemült, hogy ne élne ezzel a lehetőséggel, ha fontos neki a logisztika megoldása? Ki az aki elköltene milliókat olyan futárszolgálatra, aki miatt elveszíti a visszatérő vevőit?

 

A futárszolgálatos pedig a saját vevőinek felkínál egy olyan lehetőséget, hogy van itt egy cég, aki hatékonyabbá teszi a webáruházát, előrébb viszi a keresőkben mindezt 25.000 FT helyett csak 2.500 Ft ért a 90% kedvezmény kártya miatt.

Mi is történik? Ha eladsz egy 20.000 Ft os szolgáltatást és a vevőd csak egyet is igénybe veszi valamelyik partnered fantasztikus ajánlatából, akkor mondjuk kerestél 2.000 Ft –ot. Ez nem tűnik soknak, de 10% megemelte e nyereségedet.

Viszont, ha a céged a teljes bevételből a végén neked 10% profit marad, ami a mai világban nagyon szép összeg, akkor 100% -al megemelted az elkölthető pénzed mennyiségét.

 

Megdupláztad a pénzed és ez nem semmi!

Tegyük fel a többi partner is hasonlóan működik, akkor nem csak az elkölthető pénzed növekszik, hanem egyre több potenciális vevőd is lesz.

 

Ez mind szép, de nézzük a problémákat.

 

Mi van akkor, ha a többi partner nem ajánl téged, csak Te őket?
Ebben az esetben az ajánlásodnak köszönhetően egyre több pénzed lesz, hiszen az elkölthető pénzed minimum dupláztad.

Ki az az őrült, aki ebből a lehetőségből kimarad? Hiszen nem kell reklámra sem költened, csak a lehetséges vevőkkel kell foglalkoznod.

Tudod ki veszít ezen az üzleten? A konkurenciád, aki nem képes ilyen együtt működéseket kiépíteni.
Ő továbbra is költi a pénzét a rossz reklámra, alkudozik a másodrangú vevőkkel és a padlóig viszi az árait, csak hogy valaki vásároljon tőle

Ezzel szemben Te tele leszel első osztályú értékes vevőkkel, hiszen ők már fizettek azért,hogy igénybe vegyék a te szolgáltatásodat. Olyanokkal, akik ha nem is vesznek tőled azonnal, de biztos ajánlani fognak téged az ismerőseiknek.


Kezd el ma!

Szedd össze a partnereket és építsétek ki a saját rendszereteket, amiben egymást ajánljátok.

 

Sőt segítünk elindulni. Több mint 3000 magyar vállalkozással állunk szoros kapcsolatban és ez a szám napról napra növekszik Ők azok, akik nálunk vásároltak domain nevet és tárhelyet, nálunk futtatják a céges honlapjaikat. Ilyen ügyfelünk vagy Te is.

 

Ha akarsz, most csatlakozhatsz.

Felajánljuk a lehetőséget, hogy ha 1 héten belül összeállítod az ellenállhatatlan ajánlatodat, akkor azt ajánlani fogjuk a meglévő ügyfeleinknek és minden új ügyfelünknek a jövőben. Te így számos potenciális vevőre teszel szert anélkül, hogy ez bármilyen költségedbe is kerülne.

De mondok jobbat! Lemondunk a jutalékunkról is. Nem kell beáraznod a terméket, adhatod teljesen ingyen, ajándékba vagy zsebre is teheted a jutalékod.

 

Ezt csak azoknak ajánljuk fel, akik 1 héten belül elkészítik az ellenállhatatlan ajánlatukat.

 

Kezdj el gondolkozni azon, hogy a Te legjobb vevőidnek mi lenne az-az előny, amiért hajlandóak lennének fizetni is, és neked nem kerül jelentősebb többlet költségbe, mert azt a tudást tartalmazza, amivel már rendelkezel.


Valószínű ki kell találnod egy teljesen új terméket. Olyat, ami még nem volt a cégedben.
Ha segítség kell hallgasd meg a következő anyagokat, ahol segítséget adunk az ajánlat kidolgozásában.


Elküldöm az ajánlatom

 

 

A 2. rész hanganyagának átirata:



Hogyan készíts ajánlatot.

 

Írd le mit ajánlhatsz fel a vevődnek, amit bizonyára azonnal megvenne….
Írd le mi motiválja a leginkább a vevőket?
Mi az a probléma a mi fejükben van amikor vásárolnak?

pl: Azért veszek Tv –t mert nézni akarom a meccset. Azért megyek étterembe, mert enni akarok egy finomat kellemes környezetben vagy épp fel akarok vágni egy lány előtt… Neked erre kell megoldást kínálnod.

 

Hass a tudatosságra, keltesd fel a figyelmet, ébressz vágyat és szólítsd cselekvésre.

 

Az ajánlat célpiacnak és csak a célpiacnak szóljon!

Olyan terméket/szolgáltatást adj bele az együttműködésbe, ami csak a célpiacod számára értékes, viszont nekik nagyon sokat ér.

 

Rossz példa:

bútorápoló csomag: Ezzel az a gond, hogy nem csak a célpiacnak értékes, így nagyon sokat kell gyakorlatilag elajándékoznod, mire ügyfelet fog termelni, hiszen mindenki haza fogja vinni.

 

Jó példa:

Az üzletünkben átvehető, a cégneveddel logózott lábtörlő

Jó példa 2:

Iroda karbantartás csomag 5.000 forint értékben, ami 20 km-es körzetben ingyenes kiszállást is tartalmaz.


Hogyan készíts ütős ajánlatot?

Használj mézesmadzagot vagyis olyan ajánlatot, aminek nem tud a vevő ellenállni. Ez olyan szolgáltatás vagy termék, ami a fő tevékenységedhez kapcsolódik és segíti azt eladni.

Ilyen lehet pl az olcsó dvd a lejátszóhoz, a popcorn a filmhez, vagy az olaj a motorhoz.

Készíts csomagot. Állíts össze egy olyan szolgáltatás csomagot, ami ránézésre nagy értékűnek tűnik, de számodra nem jelent különösebb költséget. Nagyon jól használják ezt a módszert pl az autómosóban vagy épp a kozmetika szalonok. Minél több elemből áll egy csomag, annál inkább értékesnek érzi a vevő.

Bónusz. Pl.: Egyet fizet kettőt kap. A bónusznak nem kell kapcsolódnia a termékedhez vagy a szolgáltatásodhoz. Sőt sok esetben a bónusz értékesebb, mint maga a termék.
Szupertrükk!

Szobafestő-mázoló vállalkozás nagy sikerrel reklámozta a téli lakásfelújítást azzal, hogy minden megrendelőnek fizetett egy wellness hétvégét:
„Miközben Ön a hosszú hétvégét egy elegáns szállodában tölti a mi költségünkön, addig lakását felújítjuk. Vasárnap este megújult otthonába, felüdülve érkezik”.

Adhatsz Tippeket, fortélyokat a termék egyszerűbb, hatékonyabb, használatához
Vásárlóid jó néven fogják venni, ha adsz nekik egy összeállítást termékek használatával kapcsolatos tippekről trükkökről, technikákról.

Hogyan tudja fokozni, az új vizes porszívó tisztító hatását?
Hogyan tudja csökkenteni a gépjármű fogyasztását?
Néhány pénztárca kímélő mozdulat, mielőtt autóját mosatni hozza...


Ezek az úgynevezett tippek, minden vállalkozásnál kiválóan használhatóak.

Pl.: nálunk vásárolt számítógépére feltelepítjük az operációs rendszert, beállítjuk mobiltelefonját, olajcsere esetén ingyenes motordiagnosztika (úgy is lesz mit rajta pénzért állítani).

 

Mit célozzon meg az ajánlat?

Motívum kutatók szerint a közeljövőben, de lehet, hogy már a ma reklámjaiban egyre nagyobb szerepet kapnak az alábbi motívumok a teljesség igénye nélkül:

• tanulás vágy- tanulni,
• megosztani élményt, ismereteket, fájlokat (internet!),
• felfedezni (pl. lehetőségeket új termékekben, vagy akár egy játékban),
• örömet okozni, jót tenni szeretteinknek, vagy akár ismeretlen embereknek is,
• megismerkedni tájakkal, emberekkel, kapcsolatokat szerezni és ápolni
• feltöltődni (pl. wellness)
• létrehozni bármit, ami nem csak nekünk, de másoknak is öröm
• bevonni ismerősöket, vagy ismeretleneket egy folyamatba, pl. az alkotásba
• álmodni, álmodozni
• szórakozni
• dicsőség, dicsőséget szerezni jót tenni
• megszökni, elmenekülni (pl. varázslatos helyekre, ami lehet virtuális is pl. internetes kalandjátékokba

Mutatok 2 példát:



Ezzel szemben nézzük meg a következő reklámot!
Nem irányít, nem javasol, nem ad tanácsot, nem akar házat építeni, csupán lehetőséget kínál, és az egyénre bízza a döntést. „Egy fontos figyelmeztetés”... „Had könnyítsem meg a dolgát”..



Az ajánlatodnak legyen szájbarágósan egyszerű üzenete!

 

A bonyolult csomagajánlatok nem működnek, mert az ügyfél nem fog helyettünk gondolkodni. Ami neked egyértelmű az másnak bonyolultnak tűnhet, ezért nagyon fontos, hogy egyszerűen fogalmazz.
Ebben a műfajban az amerikaiak a legjobbak. Még a stop táblára is ráírják, hogy stop tábla, valamint a parkolni tilos tábla alá kiírják, hogy mennyi a bírság, ha mégis ott parkol valaki.

Rossz példa:

Iroda karbantartás csomag 5.000 forint értékben, ami beváltható a kiszállásra is, de 20 km-es körzetben ingyenes, Innentől sávosan emelkedik a díj, de maximum 6.000 forint. Részletekről érdeklődjön kollégánknál.

Jó példa:

Iroda karbantartás csomag 5.000 forint értékben! 20 km-es körzetben ingyenes kiszállással.

Az ajánlat valódi értéket képviseljen!

A felajánlott csomag valódi értékkel rendelkezzen az ügyfél számára. Valaminek a kipróbálása, mintája, bemutatója, vagy %-os kedvezmény nem fog jól működni. Valódi értéket adj!

 

Rossz példa:

Iroda állapotfelmérés 5.000 forint értékben most Önnek ajándékba.

Ezzel az a baj, hogy ami ingyen van az értéktelen az emberek szemében.

A szomszédom jót akart tenni, ezért fogta és az alig használt 4 db autógumiját kitette a háza elé és ráírta egy nagy táblára, hogy ingyen elvihető.
Szinte ledöbbent, amikor másnap még mindig ott volt a négy autógumi. Aztán ez a jelenet ismétlődött az egész héten és végül közönyösen vette tudomásul, hogy senkinek nem kellenek a gumik.
Láttam rajta, hogy bántja a dolog, ezért a következőt javasoltam neki: Írja ki a gumikra, hogy ELADÓ 10.000 Ft
Megfogadta a tanácsot és másnap reggelre el is tűntek. Valaki elvitte 1 este alatt

A tanulságot mindenki maga vonja le ?

 

Még egy tipp:



Úgy készítsd el az ütős ajánlatod, hogy ha vevő megkapja, akkor az elérhetősége hozzád kerüljön. Tehát ha valami fizikai ajándékot adsz, akkor azt a boltodban lehessen átvenni, vagy a weblapodon kelljen érte regisztrálni, hiszen az érdeklődői lista a legnagyobb érték a cégedben.

Ha a rendszer beindul, akkor már az első találkozásnál – finoman, de próbálj meg értékesíteni. Viszont ha az ügyfél még nem akar vásárolni, akkor is legyél kedves és segítőkész, hiszen az adata megvan, bármikor megkeresheted valami szuper ajánlattal.

Ha ezt mind jól csinálod, akkor el kell tudnod érni a 10-30%-os konverziót, azaz 100 érdeklődőből (érdeklődő = regisztrált a csomagért) 10-30 mondjuk 6 hónapon belül vásárolni fog nálad a fő termékvonaladból.

Ezek alapján kiszámítható, hogy mekkora költséget tudsz ráfordítani egy-egy érdeklődőre, amit a vásárlásokból jövő profitból fogsz tudni finanszírozni.

Fontos látnod, hogy az első találkozás alkalmával még nem kell, hogy az ügyfélen keress, sőt, bőven belefér, hogy költséged legyen vele, hiszen ez marketing költség ugyanúgy, mintha hirdettél volna az újságban, csak itt nem a hirdetésért fizetsz, hanem az ügyféljelöltért, ami sokkal jobb biznisz.

Sok sikert kívánok neked és ha úgy érzed, hogy elakadtál vagy nem boldogulsz a rendszer kiépítésével, akkor keresd meg a vhklub.hu oldalt, akik kiépítik neked ezt a rendszert.

Elküldöm az ajánlatom

 

 

 

A 3. rész hanganyagának átirata:



Gyakorlati minták

 

 

Ha gyerekbútorokat készítesz?

Célpiacod a tehetősebb emberek, akiknek van gyerekük vagy most érkezik a gyerek. Igényesek a környezetükre és van pénzük egyedi bútort vásárolni.

Ajánlat:
Falra ragasztható óriás matricák, amik úgy néznek ki, mint egy festmény. Nagy mennyiségben olcsó az előállítási költségük. Ráadásul a matrica választásból már lehet tudni a gyerek nemét és az érdeklődését így már csak az értékesítőn múlik, hogy mit tud eladni a családnak, hiszen az ajánlatot testre lehet szabni.

Az óriás falmatrica költsége nagytételben nem drága, így a megtérülés szinte garantált. Csak azt ne felejtsd el, hogy a vevő a matricát a boltodban vegye át!

Ennek az ára lehetne 10.000 Ft. 90% kedvezménnyel az ügyfél 1000 Ft ért megkaphatja.

 

Világítástechnikai termékeket forgalmazol?

Célpiacod az a tudatos vevő, aki inkább minőségibb terméket választ, hogy spóroljon az energiával, megkímélje a szemét és védje a környezetét.

Ajánlat:
Vállalod, hogy a boltod 50Km körzetében ingyen fogsz kiszállni és megvizsgálni az égőket, energia hatékonyság, szembarát és környezet tudatosság szempontjából.

Képzeld el azt aki megrendeli ezt a szolgáltatást és kimegy az értékesítőd, aki megállapítja, hogy az égők nem is olyan energiatakarékosak, a hálószobában kicsi a csillár és a milyen égő kellene, hogy az olvasó lámpa ne vakítson és ne romoljon tovább vevő látása 2-3 éven belül. Szerinted egy ilyen felmérés után el lehet adni?

Valószínű nagy költsége van az ügyfél megszerzésének, mert benzin, kocsi és a mozgó értékesítő kell hozzá, de ezzel egy prémium ügyfeled lesz, aki sokat vásárol. Ilyen ügyfelet hogyan szereznél meg máshogy?

Ennek a szolgáltatásnak az ára lehetne 25.000 Ft, ami így a 90% kedvezménnyel az ügyfél 2500 Ft ért vehetne meg.

 

Függönyszakértő vagy? Aki kiválasztja az ügyfél lakásához és a céljaihoz legjobban illeszkedő függönyt.

Célpiacod lehet az a vevő, aki elfoglalt, de igényes a környezetére. Tehetős tudatos vásárlók.

Ajánlat:
Szintén a teljes helyszíni felülvizsgálat lenne a legeredményesebb módszer. Ez szintén egy magasabb költséget jelent, de valószínű ezek az ügyfelek azt fogják kérni, hogy a teljes lakásukban cseréljék ki az összes függönyt


A szolgáltatás ára lehetne 18.000 Ft és így a 90% kedvezménnyel a vevő megvásárolhatja 1800 Ft ért.

 

Kerti berendezések, tótechnika, terasz kiegészítőkkel foglalkozol?

Célpiacod az a tehetősebb vevő aki igényes és tudatos vásárló. Rendelkezik kertes házzal és szívesen költ azért, hogy egy rendezett környezetben éljen.

Ajánlat:
Készíthetnél egy prémium infó termék sorozatot arról, hogy kell lépésről lépésre megtervezni álmaid kertjét. Ez lehetne 2-3 színes füzet, ami lépésekben mutatná meg a kert megtervezését. Lehetne hozzá dvd is ami akár videón bemutatja, hogy lettek megtervezze korábbi kertjeid, gyakorlati példákon keresztül mutatnád be a szakértelmed.
A hírlevélben és a dvdben benne lehetne, hogyan történik az igényfelmérés, a kivitelezés és a kert utógondozása.


Az őrülten jó ajánlat ára lehetne 80.000 ft és a 90% kedvezmény hatására a vevő 8.000 Ft ért megvásárolhatja.


Angol nyelvoktatással foglalkozol?


Célpiacod lehetne az az elfoglalt vállalkozó, aki már többször nekifutott az angolnak és egyre égetőbb számára az angol tanulás. Nagyon gyorsan és eredményesen szeretne tanulni.

Ajánlat:
Készíthetnél egy mp3 formátumban, autóban is hallgatható alap angol oktató hanganyagot. Ami mondjuk 10 különböző szituációban használhat alap angol nyelvtudást biztosít. PL amikor egy városban keresünk egy utcát, ha ebédelni szeretnénk egy étteremben, találkozunk egy ismerőssel vagy egy általános telefon beszélgetés.

Ezt egy cd-n el lehet készíteni,de ha nagyon igényes szeretnél lenni akkor írott formában is elkészítheted.
Alapvetően mégis az lenne a cél, hogy az a vállalkozó, aki rengeteg időt tölt autóban a vezetésre fordított időt ki tudja használni.

Az őrülten jó ajánlat ára lehetne 45.000 ft és a 90% kedvezmény hatására a vevő 4.500 Ft ért megvásárolhatja.

Gyerekek úszás oktatásával foglalkozol?

Célpiacod lehet az elfoglalt szülő, aki az átlagnál tehetősebb, felelős anya ezért odafigyel, hogy a gyereke eleget mozogjon

Ajánlat:
Az ütős ajánlatod lehetne egy úszásoktatással egybekötött mozgás koordinációs felmérés, amiből kiderül, hogy a gyerek megfelelően fejlődik e, nincs gerincferdülése vagy más mozgásszervi elváltozása illetve egy felkészült szakoktató segíthetne a gyerek sportolásával kapcsolatos kérdések megválaszolásában.

A szülőknek eleve nagy félelmük az, hogy a gyerekük esetleg nem megfelelően fejlődik így ez az ajánlat biztos felkelti a célpiacod érdeklődését.

Az őrülten jó ajánlat ára lehetne 75.000 ft és a 90% kedvezmény hatására a vevő 7.500 Ft ért megvásárolhatja.

 

Gyorsolvasást tanítasz?

Célpiacod lehet az elfoglalt cégvezető, akinek fontos a gyors olvasás, hiszen az idő számukra valóban pénzt jelent.

Ajánlat: Az ajánlat szólhatna arról, hogy készítesz egy dvd-n kiadható alap oktató anyagot, amivel 20% –ban gyorsulhat az olvasásom sebessége. Nem ismerem a piacod, de talán össze lehet állítani egy olyan tréninget amit többször elvégezve gyorsulna az olvasásom sebessége.
Itt a célod az legyen, hogy a vevő élvezze az oktatás, élményt kapjon és úgy érezze neki el kell végezni az egész tanfolyamot.


Az őrülten jó ajánlat ára lehetne 27.000 ft és a 90% kedvezmény hatására a vevő 2.700 Ft ért megvásárolhatja.

 

Számítógép használatot oktatsz?

Célpiacod lehet az elfoglalt pénzes felnőtt, akinek van a rokonságában olyan aki egyfolytában azzal hívja, hogy eltűnt az ablak a windowsban, hova kattintsak, mit csináljak. A békesség miatt nem utasíthatja el a segítséget, de bármit megtenne, hogy na őt zaklassák ilyen problémákkal.)

Ajánlat:
Az ajánlatban összeállíthatnál egy alap oktató csomagot, ami a leggyakrabb ismétlődő kérdéseket tartalmazza és ehhez mellékelni egy olyan telefonszámot, amit ha felhív az illető, akkor élőszavas segítséget kap. Ami nem csak a csomag értékét növeli, de lehetőséget biztosít számodra, hogy további szolgáltatásokat adjál el a fő termékeid közül.

Az őrülten jó ajánlat ára lehetne 18.000 ft és a 90% kedvezmény hatására a vevő 1.800 Ft ért megvásárolhatja.

 

Otthon végezhető kísérletek gyerekeknek?

Célpiacod az elfoglalt tehetős szülő, akinek fontos a gyerek kíváncsiságának kielégítése.

Ajánlat:
Össze kell állítani egy kezdő csomagot, aminek adsz egy frappáns nevet, pl Tini tudós alapcsomag, ami állhat egy munkafüzetből amiben 10 otthon elvégezhető, biztonságos de nagyon érdekes kísérletet ír le részletesen.

A csomag értékesebb, ha a kísérlethez szükséges eszközöket is mellékeled, valamint egy lehetőséget arról, hogy ha meg akarja vásárolni a teljes készletet, akkor mit kell tenni, hova kell mennie.

Az őrülten jó ajánlat ára lehetne 22.000 ft és a 90% kedvezmény hatására a vevő 2.200 Ft ért megvásárolhatja.

 

A fenti példák a vhklub.hu oldalról átdolgozott, valóban működő cégek példái.


Ezekből meríts ötletet és kezd el kidolgozni a saját ajánlatodat.


DE ne feledd csak 7 napod van arra, hogy az ajánlatod elkészítsd és elküld nekünk. Biztos sikerülni fog és így a több mint 3000 céges ügyfelünknek ajánlani fogjuk jutalék nélkül.


Munkára fel és további szép napot !

 

Elküldöm az ajánlatom