+36 30 355 0880

0-24 Tudástár

Témakörök:



Új ügyfeleknek












Meglévő ügyfeleknek














Önmüködő honlap












Érdekességek











Találj meg minket a Google+-on

Domaint Tippek, Domain ötletek
Egyszerűen kitűnő. Végre egy szolgáltató aki nem csak kullog az igények előtt, hanem minőségi szolgáltatást teremt
Domain Regisztráció
Date published: 10/31/2012
5 / 5 stars

A webhelyszöveg öt célja




A webhely szövegének öt célja

Az Ön webhelyének szövege konverzióra késztethet egy látogatót - de el is űzheti a lehetséges ügyfelet. Itt néhány megfontolandó hatékony eljárást talál a webhely szövegének fejlesztéséhez.

Alden DeSoto

Nem egy vállalkozás nagy súlyt fektet webhelye grafikájára és vizuálisan érdekes kialakítására, azonban kevés szöveget helyez el webhelyén. A tájékoztató jellegű szöveg biztatóan hat a látogatókra, valamint indexelhető anyagot nyújt a keresőmotoroknak. Hol is kezdjük tehát? Lássuk azt az öt pontot, amit a szövegnek teljesítenie kell.

1. Tegye világossá, miben különbözik versenytársaitól

Miért döntsön úgy a látogató, hogy épp Öntől, és nem a számtalan hasonló vállalkozás valamelyikétől fog vásárolni? Ha felháborítja az a gondolat, hogy bármely vállalkozás "lehet éppoly jó, mint az Öné", akkor talált valami fontosat, amit el kell mondania közönségének.

Nem kell rossz fényben feltüntetnie a konkurenciát -- ez nem szükséges, és többnyire nem is tanácsos. Ehelyett inkább arról beszéljen látogatóinak, mi teszi egyedivé az Ön hozzáállását az üzlethez. Amennyiben egy bizonyos területre vagy megközelítési módra specializálódik, magyarázza el, hogyan -- és miért -- teszi ezt. Ha világossá teszi, mi az, amiben különbözik, akkor látogatói tájékozottabb vásárlói lesznek az Ön által kínált szolgáltatásoknak és termékeknek.

2. Elégítse ki a látogatók tudásvágyát

A vizsgálatok tanúsága szerint a keresők először gyakran csupán az alapvető keresést hajtják végre az interneten, és csak később térnek vissza a webhelyre konverzió végzése vagy az adott vállalkozás jobb megismerése céljából. Amilyen mértékben képes előre látni és megválaszolni a keresők kérdéseit, pontosan azt nyújtsa a látogatóknak, amit keresnek, igyekezve elnyerni bizalmukat és hűségüket.

E tartalom létrehozásakor tegye fel magának a kérdést: "Milyen tudásra lenne szükségem az ennek a terméknek vagy szolgáltatásnak a piacán folytatott kereséshez?" Ezután vegye számba az információ bemutatásának lehetséges módjait. Szolgáltatása előnyeinek jobb szemléltetése érdekében mérlegelje egy vagy több esettanulmány felvételét a webhelyre -- ezek mind azt ismertessék, hogy miként tudott egy ügyfél megoldani egy problémát vagy szembenézni a kihívásokkal az Ön szolgáltatásának vagy termékének köszönhetően. "Gyakran ismételt kérdések" oldalt is felvehet a webhelyre. Az ilyen GYIK-oldal hatékony marketinges eszköz lehet olyan kérdések tárgyalására, amelyeket várhatóan az ügyfelei is feltennének.

Bizonyos kérdések felvetésével vagy információk nyújtásával is lehetősége nyílik arra, hogy különbözzön a többiektől. Amikor a látogatók más webhelyeket is megtekintenek, esetleg további információkat keresnek majd azokkal a kérdésekkel, előnyökkel és funkciókkal kapcsolatban, amelyekkel az Ön webhelyén ismerkedtek meg. Ha konkurensének webhelye nem foglalkozik a megfelelő mértékben a látogatót érdeklő témával, akkor Ön máris némi előnyre tett szert.

3. Tanítson

Ha esetleg nem is tartja magát a terület szakértőjének, valószínűleg akkor is jóval nagyobb tudással rendelkezik, mint gondolná. A látogatók minden tanácsért hálásak lehetnek, amit a webhelyén kapnak. Ha cikkeket ír vállalkozásával kapcsolatban, és közzéteszi őket webhelyén, abba az irigylésre méltó helyzetbe kerülhet, hogy szaktekintélyként tekintenek majd Önre.

Cikkei hozzáféréséért cserébe esetleg kérheti a látogató e-mail címének megadását. Így létrehozhat egy kapcsolattartási listát, melynek segítségével állandó kapcsolatban lehet a potenciális ügyfelekkel, különleges ajánlatokat küldhet nekik, és hasznos információkkal láthatja el őket.

4. Javítsa láthatóságát

A keresőmotorok szempontjából a legjobb webhelyek számos HTML-fájlból állnak, melyek mindegyike sok szöveget tartalmaz. Ha valamelyik cikkében említést tesz egy olyan témakörről, amelyhez további tudnivalókkal is szolgál, akkor ágyazzon be a szövegbe linkeket a következőképpen: "Ismerkedjen meg közelebbről az olajfestékek használatával." Arra is ügyeljen, hogy a hivatkozott oldalnak megfelelő címet adjon a <title> kód segítségével, példánkban: "Az olajfestékek használata". A keresőmotorok így könnyebben tudják indexelni a webhely tartalmát, és ez a láthatóságot is javíthatja.

Ennél is fontosabb olyan webhelyeket találni, amelyek szívesen utalnának az Ön hasznos információkat tartalmazó oldalaira. Ha sok webhely hivatkozik az Ön képzőművészeti technikákkal foglalkozó cikkeire, a művészek könnyebben találnak rá online képzőművészeti boltjára, és javulhat webhelye természetes (nem fizetett) keresői besorolása.

5. Állapítsa meg, mi érdekli látogatóit

Ha a webhely sok szöveges információt tartalmaz, annak további nagy előnye, hogy így könnyen megállapítható, mely témakörök és kérdések érdeklik a látogatókat. A Google Analytics szolgáltatás Legnépszerűbb tartalom jelentéséből (a Tartalom részben) kiderül, hogy a webhelyen tett látogatások közül hányszor tekintették meg az egyes oldalakat, és hogy átlagban mennyi időt töltött egy látogató az adott oldalon.

A Tartalom cím szerint jelentés ugyanilyen adatokat tartalmaz, de oldalcímek szerint összesítve. Ha tehát egy cikke több oldalra is átnyúlik, és minden ilyen oldal azonos <title> kóddal rendelkezik, akkor az összes látogatás százalékaránya és az oldalmegtekintések száma a teljes cikkre vonatkoztatva jelenik majd meg a kördiagramban.

Bármely oldal esetében megtekintheti továbbá a Webhelyfedvény jelentést (a Tartalom részben), és így megtudhatja, mely linkekre kattintottak a látogatók a leggyakrabban. Ezáltal képet kaphat arról, mi érdekli a leginkább a látogatóit, feltéve hogy az egyes oldalakon fixen megadott linkek találhatók.

Igyekezzen javítani webhelye tartalmának összetételén ezekből a jelentésekből kiindulva. Ha figyelembe veszi az elemzések eredményeit, többet tudhat meg látogatóiról, és képes lesz arra, hogy pontosan az őket érdeklő információkkal szolgáljon.

Ha találtál valami hasznosat a cikkben, nyomj egy tetszik gombot:

mennyire vagy ügyes domaines?

Kérlek írj egy köszönömöt, ha tetszett!

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Mi ez, hova kerültem?

A domainflotta.hu honlap tudásbázisát nézed éppen. Rengeteg leírást és szoftveres segítséget adunk, amivel megnövelheted a forgalmad. Vagy épp megvalósíthatod az ötleted.




domain tárhely regisztráció



Ezeket már olvastad?



8 trükk amivel meghódítod a YouTube csúcsát

Ehhez elõször kicsit vissza kell ugranunk az idõben 2005-be, amikor is a&nbs...

Megnézte: 65057 ember
Fejléc elõhívása különbözõ levelezõben

E-mail fejlécek megjelenítése - felhasználói segédlet - Tartalomjegyzék E-mail fejl...

Megnézte: 32999 ember
Domain átirányítás = Google büntetés

 Sokan nem tudják, pedig létfontosságú:A Google bünteti a duplikált tartalmakat. Így a...

Megnézte: 24356 ember
Hogyan tudok html kódot beilleszteni az oldalamba?

 Mire jó?Nagyon sok olyan eset van, amikor be kell illeszteni egy html kódot az oldalba. Ez...

Megnézte: 20693 ember
Mysql optimalizálás és honlap gyorsítás

Ebben a cikkben fõleg technikai információkat fogunk megosztani arról, hogy a mysql lekérése...

Megnézte: 19495 ember
Regisztráció tematikus katalógusokba

Linkgyûjtemény | Tematikus Linkek | Link regisztrációA linkgyûjteményekbe és te...

Megnézte: 18887 ember
Adwords kupon ingyen

Használj kupon kódokat, hogy teszteld az elsõ kampányod sikerét. ...

Megnézte: 17439 ember
301 redirect átirányítás

A 301 redirect egy olyan átirányítási forma, amivel a bot-nak megmondhatjuk, hogy az adott...

Megnézte: 17394 ember
Domain keresés avagy hogyan válasszunk domain nevet?

 Ha jó a domain nevünk és tartalmazza a megfelelõ kulcsszót, akkor szinte tolakodni ...

Megnézte: 14778 ember
Márka, cégnév vagy kulcsszavas domain?

Milyen domain nevet válassz? Elsõként mindenkinek a cégneve jut eszébe: Netlight.hu (szerk.: Ne...

Megnézte: 14365 ember