+36 30 355 0880

0-24 Tudástár

Témakörök:



Új ügyfeleknek












Meglévő ügyfeleknek














Önmüködő honlap












Érdekességek











Találj meg minket a Google+-on

Domaint Tippek, Domain ötletek
Egyszerűen kitűnő. Végre egy szolgáltató aki nem csak kullog az igények előtt, hanem minőségi szolgáltatást teremt
Domain Regisztráció
Date published: 10/31/2012
5 / 5 stars

E-mail marketing hatékony használata összefoglaló!




E-mail marketing hatékony használata

A legfontosabb:

  • Higgy a termékedben
  • Ne küldj minden nap e-mailt és ne próbálj meg mindig eladni. Értékes és hasznos információkat adj, kis reklám szünetekkel (pont, mint a tv-ben)
  • Az e-maileknek lényegre törőnek és tömörnek kell lennie, de elegendőnek kell lennie arra, hogy bizalmat ébresszen a leendő vásárlóidban.
  • A legtöbb embernek nincs ideje könyvet olvasni, ezért ne is írj kisregényt. Emeled ki a lényeget és a bővebb mondandót akkor oszd meg, amikor a másik már készen áll rá. A levél tartalma legyen rövid, a kifejtős rész a honlapodon legyen.

 

Példa a rövid üzenetre:

 

Kedves Péter!

Köszönjük, hogy minket választott, ha kérdése van forduljon hozzánk.

Azért írok Önnek, hogy megköszönjem, hogy nálunk vásárolta a domain nevét. Õszintén remélem, hogy profitálni fog belőle. Ha bármilyen segítségre van szüksége, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk e-mailben vagy telefonon. Boldogan segítünk, amiben csak tudunk.

(Itt emlékeztetjük egy lehetőségre, amivel ha él, akkor jól jár, mindezt csak mellékesen)

Kérjük nyugodtan használja megtakarítás programunkat, ha úgy érzi szeretné megtakarítani a domain fenntartás költségeit vagy plusz pénzt szeretne nyerni. Használja fel Facebookját, blogjá, honlapját, hogy Ön a legnagyobb nyereséget érje el.

Még egyszer köszönjük a vásárlást.
Üdvözlettel,


Az Üzenet akkor a leghatásosabb, ha van nyomon követése. Egy e-mail nem csinál nyarat. Legalább 2 kell. Nézzük a második levelet, amit 3 nappal a rendelés után küldünk:

Kedves Péter!

(Érdeklődő levél, amit segítséggel kezdünk. Aztán megkérdezzük újra az előnyről)

Már pár napja megvásárolta a domain nevét. Azért írok, hogy megtudjam, hogyan halad a domain nevével és ha bármilyen kérdése van, akkor válaszolni tudjunk rá. Kipróbálta a megtakarítási programunkat, amivel bevételt termelhet? Ha még nem, akkor érdemes elgondolkodnia rajta, hogy csinálja, hiszen pénzt kereshet vele.

További kedvezmény, azért, mert vásárolt.
Az első eladott domain név óta rengeteg fejlesztést dolgoztunk ki, amivel hatékonyabbá tesszük az online értékesítést. Ilyen pl a Facebook értékesítési oldal, amin saját terméket/szolgáltatást vagy akár másokét (jutalékban) értékesítheti. Ez a kísérő szolgáltatás 12 000 Ft –ba fog kerülni, de mivel nálunk vásárolta a domain nevét, ezért adunk belőle 50% kedvezményt az eredeti árból. Ez a kedvezmény csak azoknak jár, akik nálunk vásárolták a domain nevüket.

Hamarosan készen lesz a termék és értesíteni fogjuk, hogyan juthat hozzá a kedvezményhez.

Addig is sok sikert kívánunk.

Üdvözlettel:

 

Ebben a példában azt mutattam be, hogy legalább 2 e-mailt kell küldened mindig. A levelek mindig a segítő szándékot hangsúlyozzák ki és csak mellékesen említsék meg azokat a szolgáltatásokat, amiket még el akarsz adni. Persze ezeket is úgy kell tálalni, hogy közben elmondod miért éri meg neki.

A legjobb értékesítési stratégia az, amikor csak úgy mellékesen említed meg a termékedet.

 

Hogyan érd el, hogy megnyissák az e-maileid?

Összeszedtük a legfontosabbakat:

  • Ha eléggé kedvelnek és megvan a bizalom akkor megnyitják a leveleidet.
  • Tedd személyessé. Lássa a nevét vagy a cégnevet a levél tárgyában is.
    • Péter, itt van az információ, amit várt
    • Péter, szeretnék adni neked egy ingyenes példányt
    • Péter, elfelejtetted ezt?
  • Használj a tárgyban olyan kifejezéseket, ami érdekli a feliratkozókat. Erre jó módszer, ha a listádat szűkíted pl.: az alapján, hogy az előző emailben mire kattintottak az érdeklődők. Így személyre szabott levelet tudsz kiküldeni.
  • Használj erőteljes szavakat, amik bizonyítottan hatnak az agyra:
    • Ingyen
    • Új
    • Exkluzív
    • Csodálatos
    • Gyors
    • Eredményes
    • Garantált
    • Korlátlan
    • Lépésről-lépésre
  • Minden olyan szó jó, ami az érzelmekre hat és kíváncsiságot kelt az olvasóban.
  • Használj sürgető szavakat:
    • csak 24 óráig
    • még 3 napig
    • csak 5 embernek
    • az első 10
  • Figyelj a tárgy hosszúságára 50 karakternél ne legyen hosszabb
  • Amik működnek:
    • Időszerű, hasznos információt tartalmaz
    • információ, amit mindenképpen tudniuk kell
    • személyes, hasznos és időszerű információk
  • E-mail tárgyak, amiket soha ne használj:
    • túl hosszú címek (több, mint 50 karakter)
    • százalékos kedvezmény
    • segítség, ingyen szavakat. Ezeket ignorálják az emberek
    • olyat, ami túl szép, hogy igaz legyen

 

Hogyan nézzen ki a hírleveled?

 

  • Ismerjenek fel az email megjelenéséből. Legyen egyedi elrendezési, egyedi design. Ha megnyitják már lássák, hogy kiküldte.
  • Minden e-mail tartalmazzon egy értékes és érdekes hírt. Pl.: ha turmixgépet árulsz, akkor legyen arról, hogy kell tisztítani a forgó alkatrészeket
  • Ha webáruházad van, akkor a levelekben legyen termék ajánló vagy értékelő
  • Jegyezd meg, hogy az emberek nem szeretnek terméket vásárolni, ők azt az eredményt akarják, amit a termék megvásárlása hoz. Pl: a csokit az ízéért veszik.
  • Mindig arról írj, hogy milyen előnyt szerez, aki tőled vásárol.


 

Hogyan írd meg a levél tartalmát?

 

  • Az emberek mindig csak scannelnek és a címsorokat olvassák el. A címek legyenek tömörek és kíváncsiság keltőek.
  • Mindig egyértelműen azonosítsd magad, hogy tudják az olvasók,hogy ki írt nekik
  • Rövid bekezdéseket csinálj. A mondataidban maximum 25 szó legyen és 25 sornál ne legyen hosszabb egy bekezdés.
  • Legyél nagyon kedves és udvarias. használd a köszönöm és kérem szavakat.
  • Az aláírásban legyenek benne a kontakt információk.
  • Mindig szólítsd fel az olvasót valami cselekvésre. Ha ez nincs a levélben akkor minek küldöd?
  • Szerepeljen kulcsszó a címsorban
  • Ne reklám legyen a címsor, hanem előnyt soroljon
    Nagyszerű bőrápoló utolérhetetlen hatással!
    helyett, próbálkozz a következővel:
    próbálkozz a következővel:
    5 módszer a ráncok elsimítására 30 nap alatt
  • Jellemzők helyett előnyöket sorolj:
    E-mail 2 GB-os tárhellyel
    helyett, próbálkozz a következővel:
    Egyetlen e-mailt sem kell többé elszalasztanod
  • Könnyen olvasható egyszerű címsorok legyenek:
    Robusztus adatvisszanyerő megoldások telepítése és a hálózat rendelkezésre állásának bővítése
    helyett, próbálkozz a következővel:
    5 dolog, ami a fontos adatok védelméhez szükséges
  • Ne feledkezz meg az alcímekről, ami nem más mint a címsor rövid magyarázata

Ha találtál valami hasznosat a cikkben, nyomj egy tetszik gombot:

mennyire vagy ügyes domaines?

Kérlek írj egy köszönömöt, ha tetszett!

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Mi ez, hova kerültem?

A domainflotta.hu honlap tudásbázisát nézed éppen. Rengeteg leírást és szoftveres segítséget adunk, amivel megnövelheted a forgalmad. Vagy épp megvalósíthatod az ötleted.




domain tárhely regisztráció



Ezeket már olvastad?



8 trükk amivel meghódítod a YouTube csúcsát

Ehhez elõször kicsit vissza kell ugranunk az idõben 2005-be, amikor is a&nbs...

Megnézte: 65292 ember
Fejléc elõhívása különbözõ levelezõben

E-mail fejlécek megjelenítése - felhasználói segédlet - Tartalomjegyzék E-mail fejl...

Megnézte: 33194 ember
Levelezés saját domain névvel - Gmailen keresztül

Ez az információ már elavult. A Google megszüntette a Gmail összek&ou...

Megnézte: 32934 ember
Hogyan tudom rendezni az anyagiakat?

A rendelés díjának befizetésérõl:A rendelésed rögzítésekor küldünk e-mailben egy prof...

Megnézte: 24359 ember
Hogyan tudom elolvasni a leveleimet?

  Böngészõ segítségével Hogyan? A következõ webcímre látogass el e...

Megnézte: 23775 ember
Mysql optimalizálás és honlap gyorsítás

Ebben a cikkben fõleg technikai információkat fogunk megosztani arról, hogy a mysql lekérése...

Megnézte: 19561 ember
Email cím létrehozása sajátkezüleg (videó)

Az alábbi videóban bemutatom neked, hogy tudsz létrehozni saját magadnak új email címet a ho...

Megnézte: 19354 ember
Regisztráció tematikus katalógusokba

Linkgyûjtemény | Tematikus Linkek | Link regisztrációA linkgyûjteményekbe és te...

Megnézte: 18945 ember
Adwords kupon ingyen

Használj kupon kódokat, hogy teszteld az elsõ kampányod sikerét. ...

Megnézte: 17474 ember
Hogyan tudom beállítani e-mail postafiókomat Microsoft Outlook környezetben?

Eszközök menü / E-mail fiókok menüpont E-mail fiókok: Email: Új e-mail fiók Kiszolg...

Megnézte: 16025 ember