- Kezdőlap
-
Domain Regisztráció
-
Domain Regisztráció
ÚJ Domain regisztráció.
Csak add meg a választott domain neveket.Ha még szabad, az adataid megadásával azonnal BIZTONSÁGBA helyeztük neked. -
Domain Ellenőrzés
Egy gombnyomással akár 100 domain név foglaltságát is ellenőrizheted. Szabad domaineket pedig megveheted.
-
Ingyen Domain
Minden amit tudni szeretnél az ingyen domain nevekről. Megmutatjuk a teljes igazságot szépítés nélkül.
-
Domain + Honlap Gyorsan
Vevőmágnes, díjnyertes honlap, hogy ne legyél kiszolgáltatva egy fejlesztőnek se. Előre kalkulálható befektetés.
-
Domain Regisztráció
-
Tárhelyek
-
Google Barát Tárhelyek
Tárhely rendelés: Imádni fogod a sok látogatót, mert Tárhelyeink egyedi virtual szerverek és ezt szereti a Google.
-
Honlapszerkesztő tárhelyhez
5 perc alatt lesz honlapod & kockázat nélkül...mobilbarát, gyors és gyönyörű
-
Több honlap egy tárhelyen
Spórolj a minőségi szolgáltatással. Vásárolj osztott tárhelyet, így akár több honlapot is futtathatsz, egyedi domain nevekkel.
-
Tárhely kiegészítők
Egészítsd ki meglévő tárhelyedet:VIP, Google speed, E-mail cím, Tárhely bővítés, Adatbázis.
-
Domain Tárhely egyben
Domain tárhely rendelés kényelmesen. Online, papírok és postázás nélkül megrendelhetsz mindent a honlapod induláshoz. Kattints
-
Google Barát Tárhelyek
-
Szoftveres Segítség
-
Hogyan használd a szoftvereket?
Videó bemutató a domain kereső szoftverek használatához. Érdemes megnézned, mert egy jó domain név akár havi 500 új látogatót is hozhat neked.
-
Domain, amire keresnek!
Találj olyan szavakat, amire valódi emberek keresnek. Alkoss belőlük domain nevet és dőlni fognak a vevők! pl.: hasznaltauto.hu, domainflotta.hu
-
Foglalt a domain? Segítünk!
Foglalt a kigondolt domain? Próbáld ki szoftverünk és alkoss belőle összetett szót. Pl.: virag.hu helyett ViragBolt.hu
-
Értékes Domain - Google kulcsszó alapján
Írd be a számodra legfontosabb kulcsszót (amire az emberek keresnek a Google -ban) és a mesterséges intelligencia javasol neked ÉRTÉKES domain neveket
-
LISTA értékes domainekről
Ezek mind olyan domainek, amik értékesebbek a legtöbb domain névnél. Csak megveszed, ráirányítod a honlapodra és máris megszerezted az erejüket.
-
Domain Figyelő
Unod, hogy minden jó domain név foglat? Pedig van rá megoldás, ezért fogod imádni ezt a szolgáltatást!
-
Hogyan használd a szoftvereket?
- Domain LABOR
-
Domain elkapás - Felszabaduló domainek
Ha szeretnél értékes domain neveket, amivel jobbak az esélyeid? Felszabadul egy domain név, amit szeretnél megszerezni? Imádni fogod ezt a szolgáltatást.
-
DOMAIN névből 450e Ft?
Hogyan keress egy domain névvel 450.000 Ft -ot? Megmutatom. Leírtam mindent lépésről-lépésre, hogy Te is utánam csinálhasd. Kattints.
-
Szakértői Blog
Érdekes és hasznos írások, amik nagyszerű ötleteket és megvalósítható tanácsokat adnak. Ha izgat a domain és a web téma, akkor olvass bele.
-
PartnerProgram
Egy valóban működő partnerkapcsolat. Amiben mi is 3.000 új ügyfelet hozhatunk neked, ha van vállalkozásod.
-
Domain elkapás - Felszabaduló domainek
Témakörök:
Találj meg minket a Google+-on
Hogyan működik a SPAM szűrés?
Találtam egy nagyon részletes írást, amiben az egyik legnagyobb hazai levelező szolgáltató árul el benső "titkokat" arról, hogy hogyan működik a SPAM szűrőjük. Ez dönti el, hogy az általad küldött leveleket megkapja a címzett vagy sem.
Azért is érdemes elolvasnod, mert hasonlóan működik minden levelező szolgáltató. A leírásból látni fogod, hogy a spam elkerülése nem olyan egyszerű dolog, hogy milyen szoftverrel küldöd a leveleket vagy, hogy milyen szerverről. Ennél összetettebb folyamat.
Remélhetőleg így át fogsz látni azokon, akik arra törekszenek, hogy a valótlan információikkal megtévesszenek.
A bejegyzés 2015.12.01 - én kelt a Hup.hu fórumán.
Szerző: Tamás Péter
A Freemail spamszűréséről
A Freemail spamszűrése jelenleg a Cloudmark (https://www.cloudmark.com/en) spamszűrésén és számos külső blacklist együttműködésén alapszik.
A Cloudmark spamszűrője 0-100 pont közötti pontszámot ad minden levélnek.
Mi jelenleg azon leveleket dobjuk el, amik 100 közeli pontszámot érnek el, vagy kevesebb pontot kapnak, de szerepelnek egy vagy több BL-en. Azért nem írom le, hogy ez 98 vagy 95, mert ezen időről időre szoktunk mi is állítani.
Azok a levelek kerülnek a spam mappába, amik nem 100 közeli, de magas pontszámot értek el, vagy alacsony pontszámot kaptak, de fent vannak pontosan 1 BL-en (ha többön, akkor eldobjuk a levelet).
A Cloudmark spamszűrő technológiájáról, avagy mi alapján kap egy levél 0-100 pontot
A Cloudmark spamszűrő technológiájának lelke az ún. fingerprinting algorithm (https://www.cloudmark.com/en/press/new-cloudmark-fingerprinting-algorithm-rapidly-detects-and-blocks-email-borne-viruses).
Ez nagyon leegyszerűsítve, azt csinálja, hogy:
- apró elemeire bontja a teljes levelet, annak fejlécével, tartalmával együtt,
- ujjlenyomatokat" készít a levél minden apró részéről,
- a levélhez tartozó ujjlenyomatokat megfuttatja az ujjlenyomat adatbázisában,
- ha talál spamnek vagy vírusnak jelentett ujjlenyomatot a levélben, elkezdi lefelé pontozni a levelet,
- ha sok negatív ujjlenyomatot talál vagy csak egyet, ami "nagyon negatív", az már 100 közeli pontszámot eredményez
Negatív jelzést egyedül a felhasználóktól kaphatnak az ujjlenyomatok, amikor egy felhasználó spamnek jelent egy levelet:
- a spamnek jelentett levelet elküldjük automatikusan a Cloudmarknak,
- a Cloudmark a levél ujjlenyomatait összehasonlítja a többi spamnek jelentett levél ujjlenyomataival, és hasonlóságot keres,
- azon ujjlenyomatokat, amit több különböző spamnek jelentett levélben is megtalál, megjegyzi, mint negatív ujjlenyomatot
Minek lehet ujjlenyomata egy levélben?
Bárminek…
- egy képnek (akár logónak, stock fotónak),
- egy szónak (akár cégnévnek),
- egy szövegrésznek,
- egy csatolmánynak,
- ....
A Cloudmark ezeket intelligensen dolgozza fel, hogy pl a “Kedves XY” kifejezést még véletlenül se értékelje negatív ujjlenyomatként.
Tapasztalataink a jelenlegi spamszűrésünkkel
Sajnos vegyesek...
Egyrészt azt látjuk, hogy alapvetően működőképes ez az algoritmus: nem büntet ok nélkül.
Másrészt van olyan eset, amikor túlzónak érezzük a döntését (pl domain szintű tiltások).
Harmadrészt vannak olyan spammerek, akik egész gyorsan rátanultak arra, hogy hogyan tudják kijátszani.
Azaz egyszerre érezzük túl erősnek és túl gyengének a jelenlegi szűrésünket.
Ez egy probléma, ami egyaránt érint titeket is és minket is.
Kifejtem kicsit bővebben a vegyes tapasztalatainkat.
Azt látjuk, hogy a jelenlegi spamszűrésünk alapvetően nem büntet ok nélkül:
- a hozzánk beérkezett panaszokat kivizsgálva az esetek 90+%-ában a levelek eldobásának az oka az, hogy
- vagy csapda címekre is (nem tiszta adatbázisra) küldenek leveleket,
- vagy a felhasználók tömegesen jelentik spamnek a küldő leveleit,
Azt is látjuk, hogy a jelenlegi spamszűrésünk néhány esetben túlzó döntéseket hoz:
Például találkoztunk tárhelyszolgáltató céggel, akiknek a tárhelyein egyszerre voltak tömegesen reklámlevelet küldők, magán weboldalak és a cégnek a saját levelező szolgáltatása. A közös az volt a náluk lakó összes kisebb szolgáltatásban, hogy a tárhelyszolgáltatótól küldött levelek láblécébe a cég automatikusan odarakta a tárhelyszolgáltató megnevezését.
Amikor ennél a tárhelyszolgáltatónál volt olyan időszak, hogy volt nála olyan magán webhely, amit támadók feltörtek, és vírusos leveleket küldtek onnan, voltak olyan tömeges levelek, amit rajtuk keresztül küldtek, és sokan jelentették spamnek ezeket a leveleket, akkor a Cloudmark arra tanult rá, hogy ezekben a levelekben a közös az, hogy mindegyik alján szerepel a tárhelyszolgáltató neve, ezért elkezdett eldobni minden levelet, aminek az alján megtalálta ezt a nevet.
Ez azt jelentette, hogy a tárhelyszolgáltató cég által nyújtott személyes levelező szolgáltatásról küldött levelek sem érkeztek meg Freemailre.
Azt látjuk, hogy a jelenlegi spamszűrésünket még mindig ki tudják játszani a spammerek:
Ezen nagyon nincs mit részletezni, sajnos még mindig jóval több spam jut át a spamszűrésünkön, mint amennyit szeretnénk.
Ez ellen folyamatosan küzdünk, ahogy a spammerek is folyamatosan alkalmazkodnak.
Mi a megoldás jelenleg?
Először is különböztessük meg a Freemail felé _tömegesen_ érkező leveleket 2 típusát:
- vannak adminisztratív levelek,
- vannak nem adminisztratív levelek (reklám célú, marketing jellegű levelek)
Adminisztratív levelek definíciója a mi olvasatunkban:
"azok a levelek, amelyeket logikus körülmények között a felhasználó sosem jelentene spamnek".
Ezek azok a levelek, amikért mindent megteszünk, hogy bejusson a felhasználóink inboxába.
Ha kell - és ha máshogy nem biztosítható ez -, whitelist-re tudjuk tenni azokat az IP címeket, ahonnan csak és kizárólag adminisztratív jellegű levelek érkeznek.
A whitelist lehetőségét felajánlottuk mindenkinek, aki ilyen jellegű problémával megkeresett minket, ez a lehetőség nyitott mindenki számára, akinek az adminisztratív levelei egyébként nem feltétlenül jutnának be a Freemailen inboxba. Ilyen például a fenti tárhelyszolgáltató cég esete.
A whitelist lehetőségnek a következő feltételei vannak:
- az adminisztatív leveleknek külön IP címről kell érkezniük, amin csak és kizárólag adminisztratív levelek érkeznek,
- amint megtaláljuk az első nem adminisztratív levelet, ami whitelist-es IP-ről érkezik, töröljük a whitelistről az IP címet, és nem adunk újabb lehetőséget visszakerülni ide (innentől ugyanannyi esélye van bekerülni ezeknek a leveleknek, mint bármely más levélnek)
Nem adminisztratív levelek esetén a következő a teendő a jelenlegi folyamataink szerint:
1. Küldjetek nekünk e-mailt az
címre (biztos, ami biztos, cc-be nyugodtan berakhattok engem is:
) a következő információkkal:
* küldő IP cím(ek)
* log részlet, amelyben látszik:
** a pontos hibaüzenet
** a küldés pontos időpontja
** a címzett
2. Ekkor mi feljegyezzük a panaszhoz tartozó:
* időpontot
* cégnevet
* kapcsolattartót és e-mail címét
3. Ha a panaszban nincs a nyomozáshoz elegendő technikai információ (lásd 1.), bekérjük ezeket
4. Elegendő technikai információ birtokában Freemail szerver oldali logot kérünk az eldobott levélhez (ebben van benne ugyanis a spamszűrő által elhelyezett kódolt string, amely az eldobás okának ujjlenyomatait tartalmazza)
5. A Freemailes szerver oldali logot elküldjük elemzésre a Cloudmarknak
6. A Cloudmarktól megkapjuk az elemzés eredményét
7. Az elemzés ereményét feljegyezzük a panaszhoz
8. Az eredménytől függően a következők lehetségesek:
- Ha nagy problémát látunk (pl vírus küldés)
- ezt jelezzük a küldő felé,
- kérjük, hogy ezt oldja meg, majd vegye fel velünk ismét a kapcsolatot
- Ha a küldőnek ez az első problémája nálunk:
- reset-eljük a hozzá tartozó ujjlenyomato(ka)t,
- megírjuk neki, hogy a probléma okát, és hogy min változtasson ahhoz, hogy a jövőben ezt elkerülje,
- megírjuk neki, hogy reseteltük
- Ha a küldő már korábban is járt nálunk hasonló problémával:
- megírjuk neki, hogy a probléma okát, és hogy min változtasson ahhoz, hogy reseteljük
- Ha csak admisztratív leveleket érint a probléma (ilyen még nem volt)
- reseteljük a hozzá tartozó ujjlenyomatot,
- ha már korábban reseteltük, és ismét fennáll a tiltás, és nem látunk nála problémát: whitelistre tesszük az IP címét
- Ha adminisztratív levelei is érintettek a problémában (ilyen előfordul):
- ha az adminisztratív levelek külön IP címről érkeznek, és más úton nem tudjuk megoldani, hogy beérkezzenek ezek a levelek (lásd a tárhelyszolgáltatós történet): whitelistre tesszük ezt az IP címét
- ha az adminisztratív levelek ugyanazon IP-ről érkeznek, mint a reklámlevelei, megkérjük, hogy ezeket szedje szét, és ezután reseteljük
Ennek a folyamatnak az átfutási ideje normál esetben 1-2 nap.
Miben látjuk a hosszú távú megoldást?
Amint lehet, szeretnénk elindítani a Freemail feedback loop szolgáltatását.
A feedback loop ugye azt jelenti, hogy:
- a felhasználói spam jelentések tényét elküldjük a levél küldőjének is
- a küldőnek innentől lehetősége lesz leiratkoztatnia az adatbázisából azokat a felhasználókat, akik spammernek értékelik őt,
- így a küldőnek lehetősége lesz folyamatosan magas reputációt fenntartani, és a levelei meg fognak érkezni az inboxba,
- amelyik küldő figyelmen kívül hagyja majd a feedback loop által küldött felhasználói spamjelentéseket, annak pontosan meg tudjuk majd mondani, hogy miért rossz a reputációja, és hogy tud ezen azonnal javítani.
Ez a szolgáltatásunk úgy gondoljuk megoldás lesz a jelenlegi problémára, miszerint a spamszűrőnk eldob leveleket azért, mert sok felhasználó spamnek ítéli ezeket a leveleket, de jelenleg nem tudunk érdemi segítséget nyújtani a küldőknek az adatbázisuk tisztításában.
Ez nyilván nem jelent megoldást a továbbra is beérkező sok spamre, de ha lesz feedback loop szolgáltatásunk, bátrabban erősíthetünk majd a szűrésünkön is.
Igyekszünk mielőbb publikálni a feedback loop szolgáltatásunkat, az indulásig a türelmeteket kérem (sajnos hónapokról beszélünk, nem hetekről).
tamas.peter@origo.hu
Szívesen bármi konstruktív hozzászólást, ötletet, tanácsot a témában, keressetek bátran.
Előre elnézést kérek, ha nem rögtön válaszolok, de legkésőbb 1-2 nap alatt reagálok minden felé érkező levélre.
Ha találtál valami hasznosat a cikkben, nyomj egy tetszik gombot:
Kérlek írj egy köszönömöt, ha tetszett!
Mi ez, hova kerültem?
A domainflotta.hu honlap tudásbázisát nézed éppen. Rengeteg leírást és szoftveres segítséget adunk, amivel megnövelheted a forgalmad. Vagy épp megvalósíthatod az ötleted.- Mobil barát honlap - 5 perc alatt - hagyd abba a halogatást. Vágj bele
- Tárhely, ami Google barát - előny egy kiélezett versenyben
- Domain regisztráció - biztonságban, értékes ötletekhez
Ezeket már olvastad?
Régóta ismerem ezt a szolgáltatást, azonban csak pár hónap...
Megnézte: 125274 ember
Ehhez elõször kicsit vissza kell ugranunk az idõben 2005-be, amikor is a&nbs...
Megnézte: 66995 ember
Ez az információ már elavult. A Google megszüntette a Gmail összek&ou...
Megnézte: 34170 ember
E-mail fejlécek megjelenítése - felhasználói segédlet - Tartalomjegyzék E-mail fejl...
Megnézte: 34116 ember
A leggyakoribb eset Az új domain szabályzat szerint 4 munkanap alatt elbírálják a doma...
Megnézte: 31461 ember
Ez a "hibaüzenetet" a böngészõd írja ki, amikor megpróbálsz belépni a webes leve...
Megnézte: 29630 ember
Sokan nem tudják, pedig létfontosságú:A Google bünteti a duplikált tartalmakat. Így a...
Megnézte: 25428 ember
A rendelés díjának befizetésérõl:A rendelésed rögzítésekor küldünk e-mailben egy prof...
Megnézte: 25391 ember
Böngészõ segítségével Hogyan? A következõ webcímre látogass el e...
Megnézte: 24613 ember
Domain nevet csak ip címre vagy dns címekre lehet irányítani. Az ip cím formátuma: 127.0.0....
Megnézte: 24610 ember