+36 30 355 0880

0-24 Tudástár

Témakörök:



Új ügyfeleknek












Meglévő ügyfeleknek














Önmüködő honlap












Érdekességek











Találj meg minket a Google+-on

Domaint Tippek, Domain ötletek
Egyszerűen kitűnő. Végre egy szolgáltató aki nem csak kullog az igények előtt, hanem minőségi szolgáltatást teremt
Domain Regisztráció
Date published: 10/31/2012
5 / 5 stars

Még ne pánikolj. Majd szólok.




 

Mitől fog működni az ötleted?

  • Ha elkezded megtanulni a honlapkészítést és pl a wordpress használatát, attól még nem fog működni az ötleted.
  • Ha megbízod a szomszéd srácot, aki olcsón megcsinálja a honlapod, attól még nem fog működni az ötleted.
  • Ha keresel egy honlapkészítő céget, aki százezrekért megvalósítja az ötleted profi módon, attól még nem fog működni az ötleted.

 

Akkor fog működni az ötleted, ha a honlap elkészült és végre elkezdesz dolgozni. A munka csak a honlap elkészítésével indul. A honlap az első és legkisebb akadály, amit még így is kevesen ugranak át. Belebotlanak, átesnek rajta vagy meg sem próbálják.

Az ötleted akkor fog működni, ha folyamatosan dolgozol az oldalad tartalmán, ha elemzed a látogatóid viselkedését, ha teszteled az újabb értékesítési szövegeket és legalább heti 2 új cikket vagy hírt viszel fel. És persze, ha hirdeted az oldalad, hogy legyenek látogatóid.

kinek van erre ideje?Kinek van erre ideje?
Kérdezték már sokan. A válasz egyszerű: Annak, aki pénzt akar keresni. Néha annak sem.

Nekem sem volt időm az ötleteimre. Mindig volt fontosabb dolog. Annyira kínos volt, hogy nem haladok előre. Ezért elkezdtem dolgozni a megoldáson. Valamin, ami megoldja ezt a problémát.

 



Ha számodra is ismerősek ezek a problémák?

  •  Halogatsz. Jellemző mondat: majd holnap.
  • Túlvállalod magad. Azt hisszük a nap 78 órából áll.
  • Vársz. Majd csak történik valami.
  • Maximálisra törekedsz. Csak a tökéletes elég jó, ezért addig bele sem kezdesz.
  • Nem hiszel az ötletedben eléggé.

 

Biztos vagyok benne, hogy rendkívüli ember vagy. Tehetséges és tele ötlettel, hiszen ezért olvasol éppen. Valamiért mégsem a megérdemelt életedet éled.

Attól félek ez azért van, mert nem igazán hiszel az Ötletedben. Pedig ez az egyik legfontosabb. Mondok pár példát.

 

Google, nem tudta honnan lesz pénze.

A Google nevét ma már mindenki ismeri. Gazdagsága mesés. Övé a kereső, a youtube, az android, a térkép. Vannak saját műholdjai, kábelszolgáltató és a világ legjobb munkahelye.

Azonban, amikor kitalálták a kereső ötletét, még nem tudták hogyan fognak ezzel pénzt keresni. Volt egy zseniális ötletük, a Page Rank technológia. Minél több értékes honlapról mutat rád link, annál értékesebb vagy. A korábbi keresők csak a meta adatokat nézték: Meta kulcsszó, Meta title, Meta leírás.

Megvolt tehát az ötlet, de kellett pénz is. Ezért elkezdtek házalni és kalapozni, míg végül összejött 1 Millió $, amivel elkezdhették a vállalkozást. Felvettek alkalmazottakat, béreltek irodaházat, vásároltak szervereket. Kevesen tudják, de még akkor sem tudták, hogy honnan lesz bevételük. Egyszerűen csak érezték, hogy ez valami nagyon nagy dolog lesz. Te éreztél már így?

Aztán, amikor már mindenki az ő keresőjüket használta kitalálták az adwords hirdetéseket. Ez az amit az oldalakon és a kereső jobb oldalán látsz. A hirdetések forradalmasították az online hirdetési piacot és elkezdett ömleni a pénz. Csak úgy hömpölyögtek a dollárok. Nem túlzás, másodpercenként keresnek milliókat.

Mi lett volna, ha feladják? Ha bele sem vágnak? Ha azt gondolják még várnak az ötlettel, míg kitalálják honnan lesz bevétel?
OK. Ez a Google. Legyintesz.


Használtauto.hu bárki elindíthatta volna.

Bizonyára ismered ezt az oldalt. Autó kereskedők és magánszemélyek tölthetik fel az eladói autóikat pénzért és az emberek kényelmesen válogatnak.

Iszonyú pénzeket keresnek az oldal tulajdonosa. Egy autókereskedő 80-100.000 Ft -ot fizet, hogy fent lehessen az oldalon. Az adóbevallásuk szerint 2011 -ben 720 Millió forint bevallott jövedelmük volt. Ha jól találgatok, a tulajdonosok már nem panelben élnek.

 Hogyan indult? Egy ötlettel! Volt egy frissen végzett informatikus és egy autószerelő. Összebarátkoztak és kitalálták az oldalt. Sok sikertelen próbálkozás után végül  elindult a hasznaltauto.hu. Elkezdték végigjárni az autókereskedéseket és lefotózták és összeírták az autókat és ingyen felrakták a honlapra. Iszonyú munka, amit évekig csináltak.

Aztán egy napon elkezdett működni és pénzt termelni.

De ők nem tudták előre, hogy működni fog. Honnan is tudhatták volna. Voltak már előttük is, akik ezzel próbálkoztak és utánuk is sokan jöttek. Mégis hittek az ötletükben annyira, hogy kitartottak.

 

A lényeg, hogy kezd el!

Tudom, hogy ijesztő belevágni és kockáztatni egy ötletért, ami lehet nem is fog működni. Megértem, ezért mondom, hogy kezd el kicsiben.

Mesélek egy másik történetet.

Átlagos cégEgy átlagos kis cég minden nap azon ötletelt, hogyan tudna sok pénzt keresni. Magyarországon amúgy is ötlettúltengés van csak a megvalósítás szűkölködik. Egyik nap az ölükbe hullott egy jó domain név, ami fitnesszel és a fogyással kapcsolatos.

Beindult az ötletelés mire használják. Írnak egy ütős könyvet azt eladják és aztán tréningeket tartanak szakemberek segítségével. A lelkesedés pedig meglepően sokáig kitartott. Megcsinálták a honlapot is. Hurrá! Elkészült egy hírlevél feliratkozó. Remek! Megírták a hírlevél sorozatot. Fantasztikus! Csalogató és látványos volt az oldal. Frappáns szövegek, ütős címsorok. A hírlevél feliratkozás ellenállhatatlan volt.

Aztán leeresztett a lelkesedés lufija. Jött egy másik ötlet. Ez pedig magányosan sodródott az Interneten. De itt nem ér véget a történet.

Ugyanis az oldal titokban működött. Tette a dolgát. Feliratkoztak az emberek, megkapták a hírlevelet és ami a meglepő... elkezdtek rendelni. Megrendelték a könyvet, ami nem is létezett.

 Mire észbe kaptak már 2,1 M Ft értékű rendelés jött össze. Gyorsan könyvet kellett íratniuk.

Sok tanulsága van a történetnek, de észrevetted a lényegét? Elindult valami kicsiben és működött. Ha nem működött volna, most nem lenne belőle történet. A zseniális ebben az, hogy minimális befektetéssel kiderült az ötletről, hogy működik és érdemes vele foglalkozni. Az is kiderülhetett volna, hogy nem működik, de az is ugyanolyan értékes információ.

 

De honnan tudod, hogy az ötleted valóban működik? 

Sajnos csak onnan, hogy megcsinálod. Szerencsére onnan, hogy megvalósítod.



Fordítsuk meg. Ha most visszamehetnél az időben, akkor mennyi pénzt költenél el, hogy Te valósítsd meg a Google -t vagy a HasznaltAuto.hu -t?

Eladnád a házad, az autót és felvennél annyi bankhitelt, amennyit csak bírsz? Megtennéd, mert jól gondolkozol. Tudod, hogy pillanatok alatt megtérülne. Nincs kockázat, mert már tudod, hogy mûködnek ezek az ötletek!


Akkor miért nem fektetsz pénzt a saját ötletedbe? Szerintem azért, mert nem hiszel benne igazán. Azért mert nem vagy biztos benne, hogy működne. Túl nagy a kockázat.

Ezért azt javasolom, hogy kezd el kicsiben. Valósítsd meg azt az oldalt, ami elkezdi építeni az ötleted. Egy honlapot, ami elmondja a látogatóknak, hogy miről szól az ötlet. Ami már képes bevételt is termelni, de ami a legfontosabb. Előre elkezdi gyűjteni az érdeklődőket.

 

Ezt kellene tenned.

Megvalósítani azt a honlapot, ami még nem a kész ötletedet tartalmazza. Csupán annak egy egyszerűsített változatát, ami már képes lenne pénzt termelni. Ami elkezdi gyűjteni az érdeklődőket, a potenciális vevőket. Indulj el kicsiben.

Egy olyan honlap kell neked, ami biztos el fog készülni.

Biztos vagyok benne, hogy jelenleg millió más fontosabb dolgod van. Azért vagyok ebben olyan biztos, mert még mindig nem valósítottad meg az ötleted. Ha ez lenne a legfontosabb, már készen lenne.

Kezd el kicsiben és apránként. Ha 1 évvel korábban olvasod ezt az írást és nekiállsz, ma már gazdagabb és sikeresebb lennél. A bazirgáló honlappal akár pár hónap alatt észrevétlenül elkészülne az ötleted. Észre sem veszed, hogy a napi rohanás közben erre is jutott időd. Akkor fog csak feltűnni, amikor egy szép nap jön egy e-mailed, hogy valaki rendelt.

Felmész a honlapodra és látod, hogy tele van a postaládád. Jönnek az érdeklődések, a kérdések. Van már 200 hírlevél feliratkozód. Úristen, ha küldök nekik levelet ezek azonnal vásárolni fognak.

Mi történt? Semmi különös. Hoztál egy döntést, hogy megvásárolod a bazirgáló honlapot. Befektettél az ötletedbe, ami közben észrevétlenül megvalósult. Készen lett az 1.0 verzió, a béta verzió.
Az a verzió, amiből már látszik, hogy életképes -e az ötlet.


Mindenképp tovább kell lépned?

Megteheted azt is, hogy maradsz a béta verziónál. Van több ügyfelünk, aki így döntött. A legelső egy orvos volt, aki kitalált egy eljárást, amivel webkamerán keresztül egy szoftver elemezni tudja a beteg szemét és abból tud diagnózist felállítani.

A tervével sorra járta a programozókat, de a milliós árajánlatokat nem merte elfogadni. Nem volt benne biztos, hogy az ötlete jó és működni fog. Nem mert ekkorát kockáztatni a bizonytalanért. Ekkor találkozott a bazirgáló honlap megoldással. Amivel elkészült egy olyan oldal, ami ingyenes tanácsokat ad azoknak, akik saját maguk akarják elvégezni a vizsgálatokat. Egy honlap azoknak, akiknek fontos az egészség.

A nagy érdeklődés miatt készített egy tanfolyamot, ahol sokkal részletesebben és mélyebben magyarázza el az összefüggéseket. Az érdeklődők megtanulhatják saját maguk és ismerőseik diagnosztizálását is. A tanfolyamok népszerűek és hasznosak. Szinte mindig teltházat produkál a honlap.

Ez a béta verziós honlap megtriplázta az ügyfelünk fizetését. Õ úgy döntött egyenlőre megelégszik ezzel a bevétellel és talán majd egyszer megvalósítja a megálmodott szoftverét is. Elégedett, ezért nem lép tovább.

 

Kérdezd meg magadtól, hogy mik a terveid.

Mit szeretnél elérni és hol szeretnél tartani 1 év múlva.

Gondold át azokat, amiket most olvastál. Nem kell sietned és kapkodnod. Lehet ez lesz életed leghasznosabb döntése.
A következő levél nagy fordulatokat tartogat. Sőt, sokat fog segíteni abban, hogy merre indulj, mihez kezdj.

Ne feledd, most nem arról kell döntened, hogy megveszed-e tőlem a bazirgáló honlapot. Most arról kell döntened, hogy megvalósítod az ötleted vagy sem. Arról, hogy mersz változtatni az éleden, szokásaidon vagy maradsz a jól ismert szürke kényelemben.

Itt az idő! Végre Te döntesz.

Ha találtál valami hasznosat a cikkben, nyomj egy tetszik gombot:

mennyire vagy ügyes domaines?

Kérlek írj egy köszönömöt, ha tetszett!

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Mi ez, hova kerültem?

A domainflotta.hu honlap tudásbázisát nézed éppen. Rengeteg leírást és szoftveres segítséget adunk, amivel megnövelheted a forgalmad. Vagy épp megvalósíthatod az ötleted.




domain tárhely regisztráció



Ezeket már olvastad?



Dropbox használata és telepítése

Régóta ismerem ezt a szolgáltatást, azonban csak pár hónap...

Megnézte: 123867 ember
8 trükk amivel meghódítod a YouTube csúcsát

Ehhez elõször kicsit vissza kell ugranunk az idõben 2005-be, amikor is a&nbs...

Megnézte: 65955 ember
Fejléc elõhívása különbözõ levelezõben

E-mail fejlécek megjelenítése - felhasználói segédlet - Tartalomjegyzék E-mail fejl...

Megnézte: 33616 ember
Levelezés saját domain névvel - Gmailen keresztül

Ez az információ már elavult. A Google megszüntette a Gmail összek&ou...

Megnézte: 33371 ember
Domain átirányítás = Google büntetés

 Sokan nem tudják, pedig létfontosságú:A Google bünteti a duplikált tartalmakat. Így a...

Megnézte: 24960 ember
Hogyan tudok html kódot beilleszteni az oldalamba?

 Mire jó?Nagyon sok olyan eset van, amikor be kell illeszteni egy html kódot az oldalba. Ez...

Megnézte: 20942 ember
Értékes domain nevek 5300 Ft/db.

 Van egy folyamatosan bõvülõ listám olyan domain nevekrõl, amik garantáltan értékeseb...

Megnézte: 20509 ember
Regisztráció tematikus katalógusokba

Linkgyûjtemény | Tematikus Linkek | Link regisztrációA linkgyûjteményekbe és te...

Megnézte: 19063 ember
Adwords kupon ingyen

Használj kupon kódokat, hogy teszteld az elsõ kampányod sikerét. ...

Megnézte: 17546 ember
Mit jelent a Google Barát Tárhelyek kifejezés?

Mi Az a Google Barát Tárhely? Tudni akarod mi a különbség 2 tökéletesen optimalizált honl...

Megnézte: 15370 ember