+36 30 355 0880

0-24 Tudástár

Témakörök:



Új ügyfeleknek












Meglévő ügyfeleknek














Önmüködő honlap












Érdekességek











Találj meg minket a Google+-on

Domaint Tippek, Domain ötletek
Egyszerűen kitűnő. Végre egy szolgáltató aki nem csak kullog az igények előtt, hanem minőségi szolgáltatást teremt
Domain Regisztráció
Date published: 10/31/2012
5 / 5 stars

Öt tipp a hatékony internetes címadáshoz




Hatékony internetes címsorok írása: öt tipp

Ginger Makela

 

 

Ön finomította kulcsszavait, optimalizálta ajánlatait, és számtalan célzott kattintást eredményező AdWords-szöveget írt, a Google Analytics-jelentésből azonban az derül ki, hogy nyitóoldalán 91%-os a visszafordulási ráta.

Ez azt jelenti, hogy a webhelyére érkező felhasználók 91%-a hamar visszafordul és távozik, azonnal úgy ítélve, hogy ez a webhely nem neki szól. Ha ott szeretné tartani a felhasználókat, hogy megtekintsék az Ön termékeit és szolgáltatásait, ennek az egyik legegyszerűbb, komoly technikai tudást nem igénylő módja a figyelemfelkeltő címsor alkalmazása. A legutóbbi kutatások szerint a felhasználók legfeljebb 8 másodpercen belül döntenek arról, hogy a webhelyen maradnak-e -- ennyi idő alatt csupán a címsorok és a szöveg egy kis része olvasható el.

Az alábbiakban öt tippet adunk ahhoz, hogyan írhat a felhasználók érdeklődését felkeltő címsorokat.

 

 

A fizetett kulcsszó szerepeljen a címsorban

 

Méghozzá lehetőleg a címsor elején. Ha a felhasználó egy szöveges hirdetésre vagy egy keresési lista elemére kattintva érkezik a webhelyére, akkor valamennyire nyugtalan.

Jó elképzelése van arról, hogy mit keres, és bízik benne, hogy az Ön webhelyén megtalálja azt, bár egy kissé szkeptikus. Erre pedig jó oka van -- sok az olyan értéktelen webhely, ahova hiába látogatna el.

Ha a címsorban szerepel a kulcsszó, akkor a látogató egy pillanat alatt meggyőződhet arról, hogy jó helyen jár. Kissé megnyugodhat, és nyitottabb lesz az Ön üzenete iránt.

 

 

A címsor ne legyen olyan, mint egy reklám

 

A legtöbben nap mint nap hirdetési üzenetek ezreivel találkozunk. Agyunk kifinomult szűrőket fejlesztett ki, hogy a legtöbb ilyen üzenetet távol tartsa magától.

Ennek a szűrőnek az elkerülésére gyakran az a legjobb módszer, ha üzenete nem reklámszerű. Ahelyett, hogy rámenős üzletembernek tűnne, inkább hasznos tanácsot adó barátként szóljon a látogatóhoz.

Például az alábbi helyett:

Nagyszerű bőrápoló utolérhetetlen hatással!

 

próbálkozzon a következővel:

5 módszer a ráncok elsimítására 30 nap alatt

 

 

A jellemzők helyett az előnyöket hangsúlyozza

 

A termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatos puszta tények felsorakoztatása helyett inkább azt hangsúlyozza, hogy milyen problémáját oldhatja meg a felhasználó a termék vagy szolgáltatás használatával.

Az alábbi helyett:

E-mail 2 GB-os tárhellyel

 

próbálkozzon a következővel:

Egyetlen e-mailt sem kell többé elszalasztania

 

 

A címsor legyen könnyen olvasható

 

Amikor a szemünkkel gyorsan valami konkrét dolgot keresünk, hajlamosak vagyunk figyelmen kívül hagyni azokat a szövegrészeket, amelyeknek az elolvasása túl időigényesnek tűnik.

A címsor tehát legyen minél egyszerűbb és érthetőbb. Érdemes rövidebb szavakat használni.

Például az alábbi helyett:

Robusztus adatvisszanyerő megoldások telepítése és a hálózat rendelkezésre állásának bővítése

 

próbálkozzon a következővel:

5 dolog, ami az adatok védelméhez szükséges

 

 

Ne feledkezzen meg az alcímekről

 

Az alcímek további egyszerű módot kínálnak arra, hogy röviden további információval szolgáljon termékével kapcsolatban. A felhasználók a címsoron kívül szívesen átfutnak még egy rövid szövegrészt.

Tegyük fel, hogy Ön e-kiskereskedő, és a nyitóoldala egy konkrét termék oldala, ahol a termék neve szolgál az oldal címsoraként. Ha egy alcím röviden bemutatja a termék előnyeit, a látogatónak nem kell azokat a részletes termékismertetésből kibányásznia, ahol általában vizuálisan nehezebben találhatók meg.

Az alábbi helyett:

Laptophátitáska

 

próbálkozzon a következővel:

Laptophátitáska
A szabadalmaztatott védelmi rendszer levegővel töltött ütéselnyelő párnákkal védi laptopját

 

 

És még valami

 

Tesztelje a különböző címsorváltozatokat a Google Webhely-optimalizáló segítségével. A Webhely-optimalizáló automatizálja a tesztelési folyamatot, és megmutatja, hogy mely nyitóoldalak, címsorok és elrendezéskombinációk eredményezik a legtöbb konverziót.mar

Ha találtál valami hasznosat a cikkben, nyomj egy tetszik gombot:

mennyire vagy ügyes domaines?

Kérlek írj egy köszönömöt, ha tetszett!

Csatlakozz a beszélgetéshez!

Mi ez, hova kerültem?

A domainflotta.hu honlap tudásbázisát nézed éppen. Rengeteg leírást és szoftveres segítséget adunk, amivel megnövelheted a forgalmad. Vagy épp megvalósíthatod az ötleted.




domain tárhely regisztráció



Ezeket már olvastad?



Dropbox használata és telepítése

Régóta ismerem ezt a szolgáltatást, azonban csak pár hónap...

Megnézte: 65063 ember
Domain átirányítás

Domain nevet csak ip címre vagy dns címekre lehet irányítani. Az ip cím formátuma: 127.0.0....

Megnézte: 12562 ember
Mennyi idõ alatt készül el a .hu domain nevem?

A leggyakoribb eset Az új domain szabályzat szerint 4 munkanap alatt elbírálják a doma...

Megnézte: 12257 ember
8 trükk amivel meghódítod a YouTube csúcsát

Ehhez elõször kicsit vissza kell ugranunk az idõben 2005-be, amikor is a&nbs...

Megnézte: 11349 ember
Hogyan tudok html kódot beilleszteni az oldalamba?

 Mire jó?Nagyon sok olyan eset van, amikor be kell illeszteni egy html kódot az oldalba. Ez...

Megnézte: 11282 ember
Levelezés saját domain névvel - Gmailen keresztül

Ez az információ már elavult. A Google megszüntette a Gmail összek&ou...

Megnézte: 11037 ember
Mutathat-e egy tárhelyre több domain?

 Válasz: Igen Az osztott tárhelyeinkrõl a több honlap egy tárhelyen menüpontban olvasha...

Megnézte: 9576 ember
Regisztráció tematikus katalógusokba

Linkgyûjtemény | Tematikus Linkek | Link regisztrációA linkgyûjteményekbe és te...

Megnézte: 8902 ember
Mysql optimalizálás és honlap gyorsítás

Ebben a cikkben fõleg technikai információkat fogunk megosztani arról, hogy a mysql lekérése...

Megnézte: 8780 ember
Adwords kupon ingyen

Használj kupon kódokat, hogy teszteld az elsõ kampányod sikerét. ...

Megnézte: 8520 ember